Vi stilte med 1 utøver på Budo Nord Cup i år.

Dette var Markus sitt første Budo Nord stevne.

Det var nesten 1100 påmeldte i år og i klassen til Markus var det 27 utøvere.

Han startet med seier i 1 kamp, deretter ble det tap for klasse vinneren.

I rekvalifiseringen ble det 1 seier og 1 tap, dermed endte Markus på 13 plass av 27.

Han er allerede klar for neste års Budo Nord.